شرح وظایف :
1.نظارت و سرپرستی امور اداری بیمارستان برابر مقررات تدوین شده وارزشیابی سالیانه برای کلیه کارکنان
2.اجرای مقررات و ضوابط اداری برای کلیه پرسنل بیمارستان اعم از کادر پزشکی و پیراپزشکی و سایر واحدها
3.پیش بینی کلیه نیازهای بیمارستان شامل نیروی انسانی و دیگر منابع و تجهیزات مصرفی و غیر مصرفی
4.آگاهی و انجام امور مختلف کارگزینی از قبیل استخدام،تبدیل وضع استخدامی،ترفیع بازنشستگی،تعیین برقراری حقوق بازنشستگی
5.بیمه و رفاه کارمندان و تهیه پیشنویس احکام انتقال-انتصاب-ترمیم حقوق-مرخصی و ماموریت ارتقاء گروه و نظارت بر آن
6.مکاتبات متفرقه از قبیل گواهی اشتغال به کار به ادارات و سازمان های متفرقه و صدور احکام ماموریت آموزشی
7.ارسال پرونده های کارکنان با توجه به اتهامات وارده به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری دانشگاه
8.تعیین حقوق و مزایا وجذب نیرو با توجه به نیازسنجی انجام شده و با در نظر گرفتن شرایط احراز و شرح شغل
9.رازداری در زمینة اطلاعات مالی و اداری تمام کارکنان بیمارستان (مگر در مواردی که براساس استانداردهاو قوانین و مقررات، مجاز شمرده شده اند)
10.تهیه شرح وظایف و شرایط احراز پست های سازمانی با همکاری واحد های ذیربط
11.نظارت بر کار کارکنان تحت سرپرستی و ارزشیابی سالیانه آنهاو تدوین برنامه عملیاتی سالیانه واحد در راستای برنامه استراتژیک بیمارستان
12. شرکت در کمیته های بهبود کیفیت،بحران و بلایا،اصلاح الگوی مصرف اعتباربخشی طرح تکریم ارباب رجوع و کمیته پیشنهادات
13. شرکت در برنامه های ممیزی و ارزیابی های داخلی و خارجی و اهتمام در رفع مغایرت های حاصل از ارزیابی ها و ممیزی ها
امور ادداری و کارگزینی |
یس محمودی مسئول امور اداری |
مدرک تحصیلی :
|
شماره تماس : 05631626016 ایمیل : |